piątek, 29 czerwca 2012

POWROTY

Po pierwsze. Blog będzie prowadzony przez moją skromną osobę i Sandrę Świt z która spotkałam się w połowie drogi między Koninem i Gorzowem ( gdzie ww się urodziła) czyli w Poznaniu,w pracy (telefoniczne przeprowadzanie ankiet lub jak ja to nazywam w sex telefonie) do której miałam przyjść na chwilę a zostałam osiem miesięcy (czego z dzisiejszej perspektywy nie żałuje :) )
Nie przeczytacie tu raczej o tym jakie ciuchy kupiłam w sklepie,jakich kosmetyków używam,magicznych sposobów na odchudzanie tez nie znajdziecie.
Z mojej strony można spodziewać się opowieści/dziwnych sytuacji zasłyszanych na ulicy, w autobusie, pociągu, tramwaju, na przystankach autobusowych i tego typu miejscach. Zdarzać się będą też wpisy o dziwnych rzeczach lub sytuacjach które zwróciły moją uwagę.
Tyle o tematyce :)

Co do powrotów.
Przeprowadzka do Konina.
Czas wrócić do wakacyjnej formy. Nie tylko wizualnie ale również czas zacząć przygotowywać organizm na dawki alkoholu,które w okresie wakacyjnym w moim przypadku są znacznie większe niż w pozostałych miesiącach.
A! Zachęcam jeszcze do musztardy gdzie dokonałam ostatniego powrotu. Dziś witam gości zza baru :)  

Pogratuluje jeszcze maturzystom,że w większości zdali :)
Inną kwestią jest to,że 70% z nich nie ma pojęcia co chce w życiu robić
i gdzie iść na studia.

Miłego dnia
M

3 komentarze:

  1. to ja czekam na relację z poczynań w trójkącie, z poważaniem, Natalia G. :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Hahahahah :d
    Nie zdradzę pikantnych szczegółów,ale informacje na pobudzenie wyobraźni dlaczego nieee :)
    M

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda a o prawa autorskie to nawet nie zapytasz ;).

    OdpowiedzUsuń